poniedziałek, 14 marca 2016

Ulub Zwierzaki

     Najczęstszą czynnością u mnie na lekcjach rysowanie z tyłu zeszytu lub na okładce. Są to głównie zwierzaki , bo ona mi najlepiej wychodzą. Gdy chodziłam jeszcze do podstawówki razem z koleżankami prawie co sobotę chodziłyśmy do schroniska , żeby wyprowadzać psy i się z nimi bawić. Czasem widok niektórych zwierząt był nie do opisania. Tak zaniedbane i chude przez nie odpowiedzialność człowieka. Większość ludzi kupuje psa dla ozdoby, uważają je za rzecz którą jak im się znudzi wystarczy gdzieś zostawić lub oddać komuś żeby wychowanie i zajmowanie nie były już jego problemem. Bo przecież gdy pies urośnie i nie mieści się w sweterki i do torebki już nie jest potrzebny. Sama mam psa i nie wyobrażam go sobie w takim stanie. Gdy któregoś dnia w schronisku zobaczyłam ich nowego podopiecznego nie mogłam uwierzyć że można tak traktować rasowego pięknego psa. Był tej samej rasy co mój Kapsel "Golden Retriever" ale wyglądał jak jego zwłoki.
     Trzeba pamiętać że jeśli chce się mieć zwierze to nie po to żeby się popisać przed znajomymi tylko po to by mieć towarzysza na całe życie.
     Pozdrawiam ja i mój Kapselek .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz