środa, 23 marca 2016

"IZIONKA"

    W 6 kl nie lubiłyśmy z koleżankami naszego pana od WF. Biorąc pod uwagę że mam niestety od urodzenia chorobę serca, a on mi kazał biegać 10 kółek w okół stadionu, bo niby nie wiedział że jestem chora już go nie lubiłam. W każdym razie za uwarzyłyśmy że często bierze laptopa i ogląda stronę IKEI postanowiłyśmy zrobić dla niego specjalną gazetę żeby jak mu się nudzi na lekcjach nie oglądał tylko gazetek i stron IKEI. Oczywiście to nie była zwykła gazetka. Były w niej po przerabiane produkty spożywcze i inne takie jak na przykład Hobbit Ogrodowy czyli twarz Hobbita wklejona w ciało krasnoludka ogrodowego i wiele innych bardzo śmiesznych produktów. Gazetka nazywała się "IZIONKA". Mam nadzieję że mu się podoba i że już mu się nie nudzi na lekcjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz